Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Τι λες ρε πούστη μου; Έξαλλος ο γκόμενος του Τζορτζ Μάικλ: "Θα ανοίξω το στόμα μου", μόοοονο;

Ξεσπάθωσε μέσω Twitter ο τελευταίος άντρας του Τζορτζ Μάικλ, που υπόσχεται ότι δεν θα κρατήσει το στόμα του κλειστό και θα πει την ιστορία της σχέσης του με τον διάσημο τραγουδιστή, ώστε να τη μάθει όλος ο κόσμος. Ο Φαντί Φαουάζ βρίσκεται σε πόλεμο με τους δικηγόρους του Μάικλ από τη μέρα που τον βρήκε νεκρό. Ο 41χρονος φωτογράφος...
έχει παραδεχτεί δημοσίως ότι έχει κόντρα με την οικογένεια του νεκρού συντρόφου του για το θέμα της διαθήκης του.
Έτσι, το απόγευμα της Τετάρτης, ο Φαουάζ ανάρτησε μία ανοιχτή επιστολή που απευθύνεται στον τραγουδιστή, με τη μορφή 12 έντονα φορτισμένων tweet. «Αγαπητέ Τζορτζ, βαρέθηκα και σιχάθηκα να διεκδικώ τα δικαιώματά μου από δικηγόρους. Πάμε πάλι από το μηδέν. Ούτε λεφτά, ούτε προσπάθεια, ούτε τίποτα, επειδή απλά είμαι ευγενικός απέναντί σου. Ε, λοιπόν, τέλος οι ευγένειες. Παρακαλώ τα μέσα να είναι έτοιμα για να τους πω την ιστορία μου. Σας παρακαλώ να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μου για να σας πω ό,τι ξέρω», έγραψε, μεταξύ άλλων, ο Φαουάζ, προειδοποιώντας στην ουσία την οικογένεια του Τζορτζ Μάικλ ότι, αν δεν του δώσει κάτι, θα τους κάνει ... λαϊκό ανάγνωσμα.
Δείτε τις αναρτήσεις του Φαουάζ:
Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive