Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

ΑΝΑΣΑ ΔΡΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΟΛΕΤΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ( ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ).


ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΟΛΕΤΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ...
 1) Ερωτηση : Ποτε τελειωσες το μουσικο σχολειο; Καλησπέρα σας. Αποφοίτησα από το Μουσικό Σχολείο Βόλου το 2012...

 2) Ερωτηση: Στην Ελλαδα όλα γινονται ημιτελή. Πολλα χρονια πριν ξεκινησει η οικονομικη κριση, δημιουργηθηκαν τα μουσικα γυμνασια , και τα μουσικα λυκεια. Η προσωπικη μου απορια ,είναι γιατι να μην υπαρχουν και μουσικα δημοτικα σχολεια,γιατι να χανονται εξι πολύτιμα χρονια; Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα η οποία πλέον την παιδεία και τον πολιτισμό τα θεωρεί μια πολυτέλεια. Δε τα στηρίζει όσο θα έπρεπε – τουναντίον φροντίζει να τα υποβαθμίζει εναποθέτοντας τις ευθύνες σ’ αυτό που λέμε σήμερα «οικονομική κρίση». Ίσως τότε, επί της εποχής δημιουργίας μουσικών σχολείων, να πίστευαν πως πρέπει να είναι σε θέση το παιδί να επιλέξει μόνο του αν θέλει να πάει σε ένα τέτοιο σχολείο, άρα θεωρητικά θα έπρεπε να είναι και μεγαλύτερο στην ηλικία. Ίσως πάλι, να θεωρούσαν πως ένα παιδί για να αναπτύξει τη μουσική του δεκτικότητα - το μουσικό του ταλέντο, δεν πρέπει να είναι μικρό ηλικιακά. Ίσως αν υπήρχαν να αποτελούσαν σημαντικό πλήγμα για τα ωδεία. Ποιος ξέρει τον πραγματικό λόγο; Προσωπικά ,όμως, πιστεύω πως αν υπήρχαν, τα παιδιά θα είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν το ταλέντο τους στο μέγιστο βαθμό και να υπηρετήσουν τη μουσική με μεγαλύτερη επιθυμία και αυτό γιατί ο ανθρώπινος νους είναι πιο εύπλαστος κατά την παιδική ηλικία και απορροφά με μεγαλύτερη ευκολία τα ερεθίσματα που παίρνει.

  3) Eρωτηση : Ποια είναι τα οφέλη της μουσικης στον χαρακτήρα ενός παιδιου, συμφωνα με την αποψη σου; Αν σκεφτεί κανείς ότι η μουσική πλέον χρησιμοποιείται για θεραπευτικούς σκοπούς μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς την ευεργετικότητά της σε όλους τους τομείς, πόσο μάλλον στους εφήβους. Η ενασχόληση με τη μουσική έχει βοηθήσει ακόμη και φυλακισμένους με τεράστια παραβατική συμπεριφορά να αλλάξουν το χαρακτήρα τους προς το καλύτερο. Ένας έφηβος λοιπόν όντας στην πιο κρίσιμη ηλικία της ζωής του για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του επωφελείται πολύ από την ενασχόλησή του με αυτή. Η μουσική τον προετοιμάζει σε έναν άνθρωπο με ευαισθησίες, όνειρα, όρεξη για δουλειά και αγάπη προς τη συλλογικότητα. Ξέρει πάντα ότι στη δύσκολη στιγμή της ζωής του θα καταφύγει σε αυτή και θα του δώσει δύναμη. Η μουσική σου βγάζει τον καλό σου εαυτό και λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά. Το έχω διαπιστώσει και στον εαυτό μου.

  4) Ερωτηση : Ποιες είναι οι διαφορες , στον χαρακτήρα και στην συμπεριφορα, των παιδιων που πηγαινουν σε μουσικα σχολεια σε σχεση με τα παιδια που δεν πηγαινουν σε μουσικα σχολεια.Τι εχεις να μας αναφέρεις με βαση της εμπειριες σου; Εδώ ανοίγουμε ένα μεγάλο κεφάλαιο κατά τη γνώμη μου… Η αλήθεια είναι πως όταν δεν έχεις ζήσει κάτι και από τις δύο πλευρές δεν μπορείς να είσαι 100 % αντικειμενικός. Παρόλα αυτά, πολλά παραδείγματα που έχω στο μυαλό μου από τρίτους με έχουν κάνει να σχηματίσω μια γνώμη. Παρατήρησα σε πολύ μεγάλο βαθμό τη διαφορά ενός μουσικού σχολείου με ενός ενιαίου Γυμνασίου- Λυκείου στο θέμα της πειθαρχίας. Οι μαθητές των μουσικών σχολείων τείνουν να είναι πιο πειθαρχημένοι. Και πιστεύω πως αυτό οφείλεται στο ότι πάντα έχουν ένα κοινό στόχο. Γενικά η ενασχόληση με τη μουσική απαιτεί πειθαρχία, αλλά ο κοινός στόχος στην περίπτωση αυτή είναι το κίνητρο. Όταν έχεις να προετοιμάσεις μια μεγάλη συναυλία για παράδειγμα και εργάζεσαι μήνες γι αυτήν- πάντα σε απόλυτη συνεργασία – δεν μπορείς παρά να πειθαρχήσεις. Και το σημαντικό; Θέλεις να το κάνεις . Ξέρεις ότι στο τέλος θα ανταμειφθείτε όλοι συλλογικά για κάτι που αγαπάτε όλοι το ίδιο πολύ. Η πειθαρχία όμως στο μουσικό κομμάτι γίνεται καθημερινότητά σου και έτσι επηρεάζει και τα άλλα μαθήματα ασυναίσθητα. Μέχρι που γίνεται τρόπος ζωής και την υιοθετείς και στην πραγματική σου καθημερινότητα.

  5) Ερωτηση : Θα πρότεινες να πανε οι γονεις τα παιδια τους σε μουσικα σχολεια; Ανεπιφύλακτα. Το επίπεδο των μουσικών σχολείων είναι αδιαμφισβήτητα υψηλό και γιατί όχι ισάξιο με αυτό των ιδιωτικών σχολείων. Οι καθηγητές είναι όλοι γεμάτοι όρεξη για δουλειά και προσφορά και σύμφωνα με έρευνες ελάχιστοι είναι οι μαθητές που δεν εισάγονται σε ΑΕΙ. Το επίπεδο μόρφωσης είναι τόσο υψηλό και αυτό γιατί γίνεται μεθοδική δουλειά με αγάπη. Πολύ σημαντικό! Με αγάπη και μεράκι.

  6) Ερωτηση : Πολλοι είναι αυτοι οι οποιοι εχουν την απορια. Γιατι εμφανίζεται μονον το μουσικο σχολειο Βολου στην τηλεοραση, Tα αλλα σχολεια δεν εχουν να επιδειξουν κατι αντιστοιχο; Κανείς δεν είπε πως τα άλλα σχολεία δεν έχουν να επιδείξουν κάτι τέτοιο. Κατά τη γνώμη μου το Μουσικό Σχολείο Βόλου είχε αυτό το προβάδισμα, αν θέλετε, επειδή ασχολήθηκε σε βάθος με το ελληνικό τραγούδι και την προβολή του για τη συνέχειά του. Μελετήσαμε θυμάμαι (και φαντάζομαι ακόμη συμβαίνει) πολλούς Έλληνες συνθέτες και στιχουργούς δίνοντας πάντα βαρύτητα στο πως θα ερμηνευθούν. Ίσως αυτό το έκανε να ξεχωρίσει. Βέβαια έχουμε την τύχη στο Μουσικό Βόλου να διδάσκουν καθηγητές μεγάλου μουσικού κύρους και ευρείας αναγνωρισιμότητας όπως ο κος Ανδρέας Κατσιγιάννης και ο κος Ζαφείρης Κουκουσέλης. Εκείνοι ήταν οι εμπνευστές όλης αυτής της διαδικασίας και δε μπορούμε παρά να τους είμαστε ευγνώμονες.

  7) Ερωτηση : Eσυ ποια αλλα σχολεια πιστευεις ότι ξεχωριζουν, ποια σχολεια ειδες και σου αρεσαν σε μουσικους μαθητικούς διαγωνισμούς; Δυστυχώς όταν εγώ μπήκα στο σχολείο αυτό οι μουσικοί αγώνες καταργήθηκαν μετά από μικρό χρονικό διάστημα, οπότε δεν έζησα αυτή την εμπειρία και δεν ήρθα ποτέ σε τόσο κοντινή επαφή με το έργο άλλων μουσικών σχολείων. Έχω ακούσει ωστόσο από μεγαλύτερους συμφοιτητές μου, που πλέον διδάσκουν σε μουσικά σχολεία, τα καλύτερα για το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης . Έχω μάθει πως υπάρχει μεγάλη πληθώρα μουσικών συνόλων και μουσικών ειδών που μελετώνται και έχω μάθει επίσης ότι υπάρχει πολύ ταλέντο εκεί μέσα από την πλευρά των μαθητών.

  8) Ερωτηση : Όλα τα ωραια δυστυχως εχουν ένα τελος, το ονειρεμενο "ταξιδι" με το μουσικο σχολειο τελειωσε. Τι κανεις αυτην την εποχη, ασχολείσαι επαγγελματικα με το τραγουδι; Πράγματι όλα τα ωραία τελειώνουν και όσο μεγαλώνουμε αυτό γίνεται ακόμη πιο φανερό. Αυτή την περίοδο της ζωής μου ασχολούμαι επαγγελματικά με το τραγούδι ενώ παράλληλα είμαι τελειόφοιτη του τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

  9) Ερωτηση : Παραμενεις στο εντεχνο τραγουδι η εχεις βαλει και αλλα ειδη στο ρεπερτοριο σου; Φροντίζω πάντα να ερμηνεύω οτιδήποτε με αγγίζει, μου ταιριάζει και με αντιπροσωπεύει σαν ιδιοσυγκρασία. Το έντεχνο τραγούδι ή ακόμη καλύτερα το καλό ελληνικό τραγούδι φροντίζω να το υπηρετώ γιατί το αγαπώ, το σέβομαι και με έχει «αναθρέψει» κατά κάποιο τρόπο. Μεγάλωσα με αυτό και μιλάει στην καρδιά μου. Το κυριότερο όμως είναι ότι η μουσική του σέβεται το στίχο και το αντίστροφο.

  10) Ερωτηση : Eίναι ευκολο για έναν μαθητη του μουσικου σχολειου να κανει καριερα στο τραγουδι; Για κανέναν δεν είναι εύκολο να κάνει καριέρα στο τραγούδι. Πέραν του ταλέντου που σε ένα τραγουδιστή πρέπει να θεωρείται δεδομένο ,είτε προήλθε από μουσικό σχολείο είτε όχι, υπάρχουν πολλοί άλλοι παράμετροι για να πετύχει κανείς σε αυτό το επάγγελμα. Χρειάζεται σκληρή δουλειά, αφοσίωση, συνεχής καλλιέργεια του εαυτού σου ,υπομονή, συνέπεια και πολλά άλλα. Ειδικά σήμερα που η δισκογραφία έχει ματώσει πρέπει να αποδεικνύεις καθημερινά και διπλά την αξία σου για να κρατήσεις την αγάπη του κόσμου και των συναδέλφων σου. Υπάρχει ένας αέναος αγώνας με διαλείμματα είσπραξης ευτυχίας και πάλι από την αρχή. Τίποτα δεν είναι ,επίσης, δεδομένο. Σημασία έχει να κάνεις πράγματα δημιουργικά, ευχάριστα για σένα που να σε αντιπροσωπεύουν πλήρως και αργά ή γρήγορα πιστεύω βρίσκουν τους αληθινούς αποδέκτες τους.

  11) Ερωτηση : Ποια είναι τα σχεδια σου για το μελλον; Τα σχέδιά μου αυτή τη στιγμή είναι ένα καλό πτυχίο και το να δημιουργώ πράγματα καλλιτεχνικά που με εκφράζουν. Σε λίγο ξεκινάμε και πρόβες με αγαπημένους φίλους και συνεργάτες για κάποιες εμφανίσεις σε γνωστούς χώρους της Θεσσαλονίκης που θα ανακοινωθούν σύντομα στην προσωπική μου σελίδα. Τα σχέδιά μου συνεπώς περιλαμβάνουν πολλή μουσική για άλλη μια φορά! Όσον αφορά τα πιο μακροπρόθεσμα σχέδιά μου αυτά σίγουρα περιλαμβάνουν το όνειρο για μια γεμάτη και ολοκληρωμένη καριέρα στο καλό ελληνικό τραγούδι.

  12) Ερωτηση : Εάν ηταν εφικτο, θα ηθελες να επιστρεψεις ως μαθητρια στο μουσικο σχολειο; Σίγουρα αναπολώ τα εφηβικά μου χρόνια και έχω πολύ γλυκές αναμνήσεις από την φοίτησή μου στο μουσικό σχολείο. Ωστόσο, πιστεύω πως όλα τα πράγματα στη ζωή έχουν το σωστό χρόνο για να συμβούν και κάνουν τον κύκλο τους. Θεωρώ ότι έχω γεμίσει από εκείνες τις εμπειρίες και πλέον εξελίσσομαι προσθέτοντας και άλλες διαφορετικές. Μου έδωσε πολλά πράγματα και συνέβαλλε πολύ σε αυτό που είμαι σήμερα. Γι ‘ αυτό το λόγο θα του είμαι πάντα ευγνώμων.

  13) Ερωτηση : Αυτην την εποχη ασχολείσαι μονο με το τραγουδι , με το βιολι δεν ασχολεισαι καθολου; Ασχολούμαι και με τα δύο και πάντα θα ασχολούμαι και με τα δύο. Το βιολί είναι ο εκφραστικός μου φίλος. Άλλωστε στο Πανεπιστήμιο κάνω σπουδές επάνω στο βιολί. Στις εμφανίσεις μου πάντα το συμπεριλαμβάνω επίσης. Απλώς το τραγούδι είναι ο έρωτάς μου. Το βιολί με συντροφεύει αλλά όχι με τόσο κυρίαρχο ρόλο όσο το τραγούδι.

 Σας ευχαριστώ πολύ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive