Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Συζήτηση ζευγαριού για μια παραγγελία πίτσας:

Άνδρας: θα παραγγείλω πίτσα. Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω; 
Γυναίκα: Οχι.
Άνδρας: ...Ok.
Γυναίκα: ...ή μήπως να παραγγείλω; 
Άνδρας: Τι να σου παραγγείλω; 
Γυναίκα: Δεν ξέρω.
Άνδρας: Τι δεν ξέρεις; Αν θέλεις κάτι; 
Γυναίκα: Ναι.
Άνδρας: Πεινάς; 
Γυναίκα: Δεν ξέρω, δεν είμαι σίγουρη.
Ανδρας: Τι σημαίνει δεν είσαι σίγουρη; 
Γυναίκα: Σημαίνει, ότι δεν είμαι σίγουρη 
Άνδρας: Εγώ όταν πεινάω το καταλαβαίνω.
Γυναίκα: Μπορεί να πεινάσω μετά.
Άνδρας:....
Τότε να σου παραγγείλω και τρως όταν πεινάσεις.
Γυναίκα: Και αν δεν πεινάσω; 
Άνδρας: Τότε μην το φάς.
Γυναίκα: Να πάει χαμένο δηλαδή.
Άνδρας: Το φυλάς για αύριο.
Γυναίκα: Και αν δεν έχω όρεξη αύριο για πίτσα; 
Άνδρας: Η πίτσα τρώγεται πάντα.
Γυναίκα: Εγώ δεν την τρώω.
Άνδρας: Τότε διάλεξε κάτι άλλο.
Γυναίκα: Δεν έχω όρεξη για κάτι άλλο τώρα.
Άνδρας: Τότε πίτσα.
Γυναίκα: Οχι.
Άνδρας: Επομένως τίποτε.
Γυναίκα: Αχ... δεν ξέρω.
Άνδρας: Με έχεις τρελλάνει! 
Γυναίκα: Γιατί δεν παραγγέλεις για σένα; 
Άνδρας: Ε, αυτό προσπαθώ να κάνω! 
Γυναίκα: Αλλά πάρε την πίτσα μόνο με μανιτάρια
Άνδρας: Ναι, αλλά εγω δεν τρώω μανιτάρια.
Γυναίκα: Εμένα όμως μ αρέσουν.
Άνδρας: Νομίζω είπες να παραγγείλω για ΜΕΝΑ; 
Γυναίκα: Ε ναι.
Άνδρας: Και γιατί τότε με μανιτάρια; 
Γυναίκα: Στην περίπτωση που θα πεινάσω...
Άνδρας: Ε... Και; 
Γυναίκα: Νομίζεις ότι θα φάω κάτι που δεν μου αρέσει; 
Άνδρας: Γιατί να φάς εσύ; 
Γυναίκα: Και γιατί όχι; 
Άνδρας: Μιά στιγμή, θα παραγγείλω εγώ για ΜΕΝΑ κάτι που να μπορείς να φάς ΕΣΥ, αν και εφόσον πεινάσεις; 
Γυναίκα: Ακριβώς! 
Άνδρας: Και τι θα φάω ΕΓΩ σε παρακαλώ; 
Γυναίκα: Μα σου είπα, μπορεί να μην πεινάσω!
* Το δικαστήριο αθώωσε τoν κατηγορούμενο, δεχόμενο πως αυτός βρισκόταν σε νόμιμη άμυνα.
Τέλος συζήτησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive