Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Αναίσθητος για δύο ημέρες ο αδελφός του Ψάλτη. Από την ΤΕΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ

❱❱ Ο Γιάννης Ρώτας, αδελφός του Στάθη Ψάλτη, χτυπήθηκε από ρεύμα και κόντεψε να χάσει τη ζωή του. Τον τίναξε το ρεύμα και έμεινε αναίσθητος και αβοήθητος για δύο 24ωρα! Ο Γιάννης Ρώτας, αδελφός του αξέχαστου Στάθη Ψάλτη, λίγο έλειψε να χάσει τη ζωή του πριν από μερικές ημέρες....
Κατέβηκε στο υπόγειο της πολυκατοικίας του για να ελέγξει τον γενικό πίνακα της ΔΕΗ, επειδή είχε κάποια βλάβη στο σπίτι του, και τον διαπέρασε ηλεκτρικό ρεύμα!  «Με βρήκαν μια ένοικος της πολυκατοικίας και ένας ηλεκτρολόγος που κατέβηκαν και αυτοί στο υπόγειο για δική τους δουλειά. Μάλιστα, ο ηλεκτρολόγος με πέρασε για αλλοδαπό, γιατί τα ρούχα μου είχαν καεί, λόγω του ότι με τίναξε το ρεύμα. Η ένοικος όμως με αναγνώρισε. Είχα πάθει ολική αφυδάτωση. Παραλίγο να πεθάνω!» δηλώνει στην «Espresso» ο ηθοποιός, ο οποίος χρειάστηκε να νοσηλευτεί για πέντε μέρες. 

Από την πρώτη στιγμή βρέθηκαν κοντά του η πρώτη γυναίκα του Στάθη Ψάλτη, η Κάτια Κυβέλου, και η ανιψιά του Μαρία Ψάλτη, οι οποίες είχαν ανησυχήσει επειδή ο Γιάννης δεν είχε δώσει σημεία ζωής και τον αναζητούσαν.

«Δεν ήξερα τι μου γινόταν και η πρώην νύφη μου με την ανιψιά μου, που με έχουν σαν οικογένειά τους, ειδοποιήθηκαν γι' αυτό που συνέβη και με μετέφεραν στο νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ. Μου προσφέρουν αγάπη και στοργή, κάτι που μου έλειπε, και αρχίζω σιγά σιγά να πατάω στα πόδια μου» αναφέρει ο Γιάννης Ρώτας, ο οποίος μετά τον χαμό του αδελφού τoυ παρουσίασε σημάδια κατάθλιψης και κλείστηκε στον εαυτό του.
Επαθα σοκ
«Μετά τον θάνατο του Στάθη έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Επαθα ένα σοκ που είχε σαν αποτέλεσμα ούτε να κοιμάμαι ούτε και να τρώω. Είχα απομονωθεί στο σπίτι και δεν άφηνα να μπει κανείς μέσα. Κλείστηκα στον εαυτό μου! Για μέρες με έψαχναν να με βρουν, αλλά εγώ δεν ήθελα να δω κανέναν» εξομολογείται ο ηθοποιός, ο οποίος θυμάται με νοσταλγία το παρελθόν και ευγνωμονεί τις δύο γυναίκες που στέκονται στο πλευρό του.

«Είμαι πολύ καλός άνθρωπος. Κάποτε μαζί με τον Στάθη βοηθούσαμε κόσμο που είχε ανάγκη, περίπου 14 οικογένειες. Ευτυχώς, έχω πλέον κοντά μου την Κάτια και τη Μαρία, οι οποίες βοηθούν αυτές εμένα» μας λέει ο κ. Ρώτας, ο οποίος μαζί με τους φύλακες-αγγέλους του πασχίζουν ώστε να πάρει κάποια τιμητική σύνταξη, για να μπορέσει να ζήσει αξιοπρεπώς.

Οπως μας εξήγησε, παρότι έχει μεγάλη καριέρα στο θέατρο, με πλούσιο ρεπερτόριο και ενώ έπαιξε δίπλα στον αδερφό του Στάθη Ψάλτη σε πολλές βιντεοταινίες, δεν κατάφερε τελικά να βγάλει σύνταξη.

1 σχόλιο:

  1. Ενας φελλος είναι ο συγκεκριμενος που προκειμενου να βγει στο γυαλι `η στην επιφανεια σκαρφιζεται οτιδήποτε..αλλα και σεις δεν πατε πισω...Χεστηκαμεμε το τι συνεβη στον φελλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive