Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

O Αρτέμης Σώρρας "εμφανίστηκε": "Είμαι αθώος! Κινδυνεύω". ΒΙΝΤΕΟ

O Αρτέμης Σώρρας `εμφανίστηκε`: `Είμαι αθώος! Κινδυνεύω` [vid]
- Αποκλειστική δήλωση του Αρτέμη Σώρρα στην εκπομπή “Live News” του Νίκου Ευαγγελάτου στο Epsilon  - “Ενημερώνεται για όλες τις εξελίξεις” λένε άνθρωποι του περιβάλλοντος του - Ο ίδιος και η σύζυγος του καταζητούνται από την περασμένη Παρασκευή, όταν και καταδικάστηκαν σε 8 χρόνια κάθειρξη έκαστος. Πέντε ημέρες μετά το...
διάγγελμα που έκανε μέσω ίντερνετ, ο καταζητούμενος Αρτέμης Σώρρας “εμφανίστηκε” αυτή τη φορά με δήλωση που έκανε αποκλειστικά στην εκπομπή “Live News” του Νίκου Ευαγγελάτου στο Epsilon.
“Είμαι αθώος... Βρίσκομαι πάντα εδώ και θα ξαναμιλήσω. Είμαι κοντά στους ανθρώπους που με αγαπούν. Δεν περιφρονώ τη Δικαιοσύνη. Άλλωστε η Δικαιοσύνη το 2013 με δικαίωσε... Σε λίγες ημέρες θα κάνω νέα ανακοίνωση ο ίδιος. Έχω δεχθεί σοβαρές απειλές και επιθέσεις, τόσο εγώ όσο και ο πολιτικός μας φορέας. Γιατί δεν παρενέβη η Δικαιοσύνη;”, λέει μεταξύ άλλων ο Αρτέμης Σώρρας.
Στη συνέχεια στέλνει μήνυμα στον κουμπάρο του, Φώτη Λεπίδα, για τις καταγγελίες σε βάρος του: “Είμαι αθώος. Δεν έχω καμία σχέση με την κατηγορία. Είμαι εντελώς αθώος. Δεν οφείλω χρήματα. Ας λέει ό,τι θέλει...”.
Δείτε τη δήλωση του στο Live News

2 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΠΛΕΟΝ,ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΠΩΘΕΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ,ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ Ε.ΣΥ. ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ..

    ΞΕΡΟΛΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ,ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ,ΕΣΕΝΑ ΑΦΟΡΑ,ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ….

    ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΟΠΤΕΙ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ…..

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
    DIVANI CARAVEL 22-3-17

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=68rOAKK1dEc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φίλε με ομόλογα 600 δίς θα σε κυνηγούσαν οι μισές μυστικές υπηρεσίες του κόσμου για να τα πάρουν,δεν θα έδινες συνέντευξη στον σρόιτερ,ούτε θα κυκλοφορούσες έξω άνετος και ωραίος,την ελλάδα μας θα την σώσουμε,εμείς οι ελληνόψυχοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive