Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Σπύρος Μπιμπίλας: "Έχω επιλέξει να καώ μετά θάνατον". ΒΙΝΤΕΟ

ΦΩΤΟ: Ερώτηση: ΤΙ νούμερο σουτιεν φοράει;
«Δεν πιστεύω καθόλου στον θεό. Δεν πιστεύω σε τίποτα απ’ όλα αυτά, δεν τα έχω καμία ανάγκη και είμαι πάρα πολύ ευτυχής που δεν έχω από πάνω μου το θρησκευτικό συναίσθημα από πάνω μου σαν φόβητρο. Έχω επιλέξει...
να καώ μετά θάνατον. Εγώ το έχω αφήσει εγγράφως, παρά το ότι έχουμε οικογενειακό τάφο, θέλω να καώ και τη στάχτη μου να την πάρουν οι άνθρωποι που έχω εγώ επιλέξει και αν δεν την θέλουν, να πάνε να την αφήσουν εκεί που θέλω. Έχω αφήσει και χρήματα για το τραπέζι που θα γίνει όταν θα φύγω από τη ζωή. Δεν θέλω κανενός είδους κηδεία, παρά μόνο μια γιορτή, αφού καώ. Θέλω να γίνει μια γιορτή και να έρθει ο κόσμος να διασκεδάσει για έναν άνθρωπο που έζησε πολύ ευτυχισμένος», είπε ο ηθοποιός. Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive