Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Μαίρη Μπάρκουλη: Καλό ταξίδι αγάπη μου… έφυγες μέσα στο φως. Το δικό της αντίο του είπε και η Καίτη Φίνου

Μαίρη Μπάρκουλη: Καλό ταξίδι αγάπη μου... έφυγες μέσα στο φως
Βρισκόταν στο πλευρό του μέχρι την τελευταία του στιγμή. Η σύζυγος του Ανδρέα Μπάρκουλη τον αποχαιρέτησε με ένα τραγούδι και ένα συγκινητικό μήνυμα στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook...

«Καλό ταξίδι αγάπη μου....καλή αντάμωση ψυχή μου....έφυγες μέσα στο φως....μέσα στην αγάπη...χάιδεψες το χέρι του αδελφού σου....τέσσερις ανάσες.....και....ΤΕΛΟΣ», έγραψε στο προφίλ της.
mparkoyli
Το δικό της αντίο του είπε και η ηθοποιός Καίτη Φίνου, η οποία έγραψε στο facebookQ
«Καλό σου ταξίδι αγαπημένε μας Αντρέα.
Δύναμη Μαίρη μου...τόσα χρόνια πλάι του έδωσες μεγάλο αγώνα...δεν θα λυγίσεις τώρα.
Νικόλα μου να είσαι καλά να τον θυμάσαι....»
finou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive