Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Άντζελα Γκερέκου ΔΕΥΤΕΡΑ 5/1/15: ΕΙΜΑΙ ΠΑΣΟΚ. Άντζελα Γκερέκου ΤΕΤΑΡΤΗ 8/1/15 ΕΙΜΑΙ Ν.Δ ΑΥΡΙΟ ΤΙ;;.

Άντζελα Γκερέκου ΤΕΤΑΡΤΗ 8. 1. 15

« Αποφάσισα να ανταποκριθώ στην πρόσκληση του Αντώνη Σαμαρά για συστράτευση σε ένα κοινό αγώνα, συμμετέχοντας στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στην Κέρκυρα. Καλώ τους συμπολίτες μου να με στηρίξουν. Γνωρίζουν ότι θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις, όπως έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια, για να διασφαλίσω το συμφέρον του τόπου μου, την ευημερία και τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της Ελλάδας».
Άντζελα Γκερέκου ΔΕΥΤΕΡΑ 5. 1. 15... ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ!!...

« Η διαδρομή μου στη πολιτική με δίδαξε ότι οι πολίτες αξιώνουν καθαρή θέση, συνεπή στάση, υπεύθυνη συμπεριφορά. Γι’ αυτό και δε θα μπορούσα παρά να συνεχίσω, όπως ακριβώς ξεκίνησα αυτή τη διαδρομή, ως υποψήφια του ΠΑΣΟΚ στην Κέρκυρα. Έχω το χρέος να τιμήσω την παράταξη που με ανέδειξε και κυρίως τις Κερκυραίες και τους Κερκυραίους, που με εμπιστεύθηκαν σε τέσσερις εκλογικές αναμετρήσεις.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η συνεργασία και η ενότητα είναι ο μόνος δρόμος για την ανασυγκρότηση της Κεντροαριστεράς. Ο χρόνος θα δικαιώσει αυτήν την προσπάθεια...»
Και αν έχουμε δει κωλοτούμπες πολιτικών σε αυτό το τόπο. Αλλά αυτή, η εντός τριημέρου, τις ξεπερνάει όλες. Χωρίς δικά μας σχόλια λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive