Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Γ. Καρατζαφέρης: Δεν επιστρέφω στη ΝΔ, δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στον κ. Σαμαρά. «Να απολογηθεί ο Καραμανλής για όσα έκανε»


«Να απολογηθεί ο Καραμανλής για όσα έκανε»Αποφασισμένος να προχωρήσει μόνος του χωρίς συνεργασίες δηλώνει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης, ενώ αποκλείει την επιστροφή του στη ΝΔ και επιτίθεται στον Κώστα Καραμανλή.
«Δεν επιδιώκω συνεργασίες γιατί δεν είμαι γυρολόγος, ούτε ψάχνω για “επαιτεία”. Με τις προοδευτικές ιδέες που έχουμε και την ηθική που επιμένουμε να διατηρούμε, αισθανόμαστε ως ανάδελφοι θα προχωρήσουμε μόνοι μας», δηλώνει ο κ. Καρατζαφέρης στην εφημερίδα Real News και συμπληρώνει. «Η επιστροφή μου στη ΝΔ ακούγεται από το 2000. Τι έχει να δώσει η ΝΔ σε έναν σκεπτόμενο άνθρωπο; Τίτλους; Μου τους έδωσαν και πέρσι και μάλιστα μεγάλους και είπα “όχι”. ...Έχει καμία σχέση η τωρινή ΝΔ με εκείνη που εγώ υπηρέτησα; Δεν με ικανοποιεί. 
Η σημερινή ΝΔ έχει μια έλλειψη ηθικής και νομίζω αυτό συναρτάται με αυτούς που βρίσκονται στο τιμόνι. Δεν με ενδιαφέρουν όλα τα σενάρια και οι διαρροές που με φέρνουν τη μία ως υποψήφιο περιφερειάρχη, την άλλη ως υποψήφιο δήμαρχο. Από την άλλη, δεν έχω πολλή εμπιστοσύνη στον κ. Σαμαρά».
Σε ό,τι αφορά τον Κώστα Καραμανλή, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ τον κατηγορεί ότι σνόμπαρε τον ελληνικό λαό.
«Το 2004 ήρθε ως Μεσσίας και το 2009 φεύγει ως φυγάς. Και τέσσερα χρόνια τώρα δεν έχει πει μια κουβέντα για το πώς διπλασιάστηκε το ελληνικό χρέος. Να απολογηθεί για όλα αυτά και να αναλάβει το μερίδιο της ευθύνης. Αυτό με έχει συγκλονίσει. Αυτό το χαρακτηρίζω σαν έλλειμμα ηθικής. Αυτό το θεωρώ χειρότερο και από τον Σαμαρά».

1 σχόλιο:

  1. Γεια σου Προέδρε... Γι'αυτό είμαι μαζί σου απο τότε που ξεκίνησες..
    Δημήτρης απο Λάρισα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive